برنامه انگلیسی

برنامه زبان مهدکودک و پیش دبستان پردیس یک متد دانش آموز محور خلاقانه و لذت بخش به نام HES می باشد که باعث می شود آموختن زبان موثر و مفید  برای دانش آموزان واقع شود.
این سیستم موثرترین و کارآمد ترین وسایل آموزشی ،متد ها ،رویکرد های  روانشناختی و علوم زبان شناختی موجود را ادغام می کند تا یادگیری زبان انگلیسی  را یک تجربه به یاد ماندنی برای تمامی دانش آموزان بجای بگذارد.

حائز اهمیت است که کودکان بطور فعال در محیط (فرآیند) زبان درگیر باشند.مخصوصآ وقتی در سن پایین هستند به همین علت مجموعه پردیس برنامه زبان خود را از سن ۲ سالگی شروع می کند .علاوه بر این با اجرای دروس برنامه ریزی شده دقیق (مهارت های زندگی ، ریاضیات ،…)فعالیت های علمی ، هنر ، آهنگ، بازی ، ویدیو های مرتبط با موضوع خاص ، اردو و مکمل های متنوع مثل عروسک های خیمه شب بازی ،نوشتن حروف و اعداد در سینی برنج ،خمیر و موسیقی زنده باعث می شود که زبان آموختن یک فرآیند طبیعی و غریزی شود .

متد ما با بوجود آوردن فرصتی برای درگیر شدن شاگردان در موضوعات علمی مثل ریاضیات ،علوم ،علوم اجتماعی خواندن  و نوشتن ، فراتر از یادگیری لغات می رود.علاوه بر اینکه ما دانش آموزان خود را با فرهنگ خودمان کشور های انگلیسی زبان آشنا می کنیم هدف ما سرعت بخشیدن به قابلیت های زبانی دانش آموزانمان نیز می باشد

ما اطمینان می دهیم با تشخیص سبک های یادگیری متفاوت و بکارگیری متد آموزشی سودمند برلی هر دانش آموزان  سودمند می باشد.
کودک در حین لذت بردن از بودن در محیط کلاس ,آموزشی مطابق با نیاز های فردیش را نیز یاد می گیرند.

گروه پردیس مفتخر است که شاهد روند تغییر بهتر  یادگیری و تحصیلی دانش آموزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

مطالب مرتبط